Glad alla hjärtans dag!

Speciellt till mina kompisar, för att er kan jag ej krama och äta gellehjärtan med. :) Ni vet vilka ni är och ni är helt underbara, utan er hade livet varit mycket tråkigt. Till er hade jag faktiskt tänkt att skicka kondomerna som jag och fredrik har samlat på oss när vi har varit ute men har inte haft tid i veckan, men ni kan få dem till sommaren ;)

Mysiga Müslie!

Vackra Valle

Magnifika Madde

Coola Carro

Ensastående Ems

Kula Klassen

Och så klart mamma och pappa samt bröderna i övik! Hoppas att alla har en riktigt bra dag. Själv håller jag i skrivande stund på att baka kladdkaka åt Fredrik (han vet inget, han sover) har städat och tänt ljus. 

Fredriks dator har btw krashat, så detta år kan han ej göra som förra ået ;)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack, ha en bra dag, pappa

2009-02-14 @ 08:59:05
Postat av: valeria

tack gullunge! :) hoppas du får en mysig alla hjärtans dag :)!

2009-02-14 @ 09:09:17
URL: http://valleslife.blogg.se/
Postat av: frida

tack Müslie! Du betyder väldigt mycket! :)

2009-02-14 @ 10:49:12
Postat av: Mammis

Har en present till turturduvorna; du och Fredrik! Happy Valentinekramar Mammis

2009-02-14 @ 12:18:06
URL: http://jejjis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0