Effektivisering

Dricka vin och plugga samtidigt är väll inte den optimala alla hjärtans dag. Dock har Fredrik som sagt planerat kvällen. Tydligen ska jag vara uppklädd, blir spännande. Är nu inte på mitt andra glas vin. Känner mig sofistikerad när jag pluggar med boxen ;) Men tror inte att de gamla neoklassikerna som von Thünen och Christaller har något emot att jag festar till det lite denna härliga lördag. Solen skiner så mycket att man får vårkännslor. 

 

Har även fått en allahjärtans dags present av mamma, jag och Fredrik ska bli fotade av en professtionel fotograf som sminka oss innan och sedan ta förhoppningsvis bra kort :) Hon är tydligen jättekänd enligt mamma, har tagit kort på bland annat Blondinbella. hahah :P vilken kändis jag blir ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0