Tattoo.............DONE!

I love it! Tycker personligen att den blev mycket bra, även om inte alls om jag tänkt mig. Dock är det svårt att fånga den på bild, ser mycket bättre ut irl. :D Den är den största tatuering jag har även om den gick fortast att göra. Den är minst dubbelt så stor som jag hade tänkt att den skulle vara så Fredriks mamma kommer inte att bli glad då jag sa till henne att den skulle vara jätteliten :P Min egen mamma gillar tatueringen och pappa med, vilket är ju bra då den är tillägnad dem. Och mina bröder, som är hjärtanen :D Mina små gullungar :P

Enkel men fin :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag känner mej hedrad gumman och den är jättefin! Kram

2009-12-02 @ 16:36:36
Postat av: valeria

vad galet att du har den på din kropp nu! men den ser jätte fin ut, enkel men ändå inte :)!! ser frame emot att se den IRL!! :D

2009-12-02 @ 17:19:30
Postat av: frida

åh va fin den blev! Ser jättebra ut! :D Måste få se den snarast!! Dock kanske ej över en fika... kan ju väcka anstöt om du börjar strippa på kaféet ;)

2009-12-02 @ 20:49:16
Postat av: valeria

"väcka anstöt" hahaha hur gammal är du frida :P???

2009-12-02 @ 22:30:20
Postat av: frida

hahaha :P Är inne i lagtexternas värld, där formulerar de sig så... hehe, skyller utbildningsskada ;)

Om jag inte får skylla på något.. då claimar jag att det faktiskt lät ganska roligt, vilket var min avsikt ;)

Med det sagt måste jag skratta lite själv också, man får ju faktiskt skratta åt sina egna skämt ;) ahahahahahahahahahahahahahahahaah!!!



(jaja, är lite kvällsflummig just nu, men jaja)

hahahahahahahahahahahahahahahahahhaahhahhaha



;) ;) ;)

2009-12-02 @ 23:06:23
Postat av: Stina

Behöver inte strippa så mycket då den är på ryggen, fast du kanske vill att jag ska strippa? :D haha

2009-12-03 @ 09:37:43
Postat av: moster

Hej blev rörd till tårar...Vad fint av dej Stina ,vilken bekräftelse. Det kunde ju ha stått Kizz Ha Ha Hoppas att skolan går bra för dej Kramar Lotta

2009-12-03 @ 13:01:05
Postat av: Josie

Vet inte om du använder den här bloggen längre, men när jag sökte på tatueringar så kom jag in här. Gud vad fin!! Måste fråga, är det egen design eller vart hittade du den? Skulle vilja göra nåt liknande, men är ju inte så schysst att sno den om du ritat den själv :) Jättefin iaf!



Kram

2011-02-26 @ 03:39:39
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0