Äntligen torsdag?

Finns kanske inte så mycket som är bra med idag förutom att arbetet är klart som ska redovisas imorgon. Fredrik och jag gick och köpte alla julklappar som vi skulle och nu firar vi detta med en öl och hemmagjorda biffar till middag. Och självklart en avokado, vilket passar mig perfekt då jag fått pippi på just avokado och öl. Det är så himla gott, dock kanske inte tillsammans. Fredrik och jag smider planer hur man kan få in det på julbordet och få det att låta som världens mest naturliga grej. Avokado och sill? Eller guacamole istället för blana? Avokado till skinkan? Avodkado istället för potatis? Tror inte att det skulle funka med Karin men kanske värt ett försök? :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0