Supersugen

Tur att Fredrik håller på att laga mat nu annars vet jag inte vad jag skulle göra. Är så himla hungrig, skulle kunna äta vad som helst helst. Tur att jag tänker handla efter middagen då jag känner mig så sugen på följande saker:

  • Kexchoklad
  • Gulashsoppa - med tillhörande vitlöksbröd
  • Kycklingsoppa
  • Muffins
  • Chips som man köper på biografer
  • Paj (vilken paj som helst) med glass eller vaniljvisp
  • Hamburgare och strips
  • Vanilj Yoghurt
  • Kanelbullar
  • Farmors sockerkaka
  • Godis
  • Kokostoppar
  • Friterad kyckling med sötsur sås

Kan fortsätta längre men de gör mig bara hungrigare. Har iofs bara ätit frukost idag så middagen kommer att bli riktigt god...

Skulle inte säga nej till att gå på fisk marknaden i Stone Town igen heller...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0