@ Fredriks with Kate and Leopold

Sitter och skriver i Fredriks säng, vilket är något jag aldrig gjort förut. Alltid roligt med nya upplevelser. Sitter och ser på filmen som går på trean "Kate and Leopold" och Hugh Jacksson är lika het som vanligt. Fredrik vet jag inte riktigt vars han är just nu. Skjutsar hem sin kusin, och de känns som att de kommer att ta ett tag. Inte mig emot, jag får titta på snyggingen ifred och leka med webcamen när det är reklam. Great!

tur att jag inte har webcam på min dator säger jag bara....


Kommentarer
Postat av: valeria

hahaha, den är sjukt mycket beroendeframkallande.. :P

2009-08-04 @ 23:15:14
Postat av: Ems

Nice seeing you today darling..



och det är jackMAN ;) och ja, han är het, jag vill se Australia :D

2009-08-05 @ 23:08:36
URL: http://matkala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0