Fortfarande trött

Vet inte riktigt vad jag ska göra, får inte sova ordentligt på nätterna vilket gör mig tll halv människa halv zombie på dagarna. Klockan är inte tio ännu och jag skulle kunna gå och lägga mig. Dock spelar det ingen roll, igår gick jag och la mig vid halv elva och vaknade halv åtta imorse och kunde inte somna om. Så på bilden här nedanför, låt bli att titta på mina fina ringar under ögonen.

Bilden är snodd från Camillas blogg. Hon och jag (samt hennes kompis Anna som var med ett litet tag) gick på stan och köpte dessa fantastiska hattar som vi ska ha på temafesten om två veckor. Någon som kan gissa vad vi ska vara? :P

Hjälpte Camilla att plugga lite då hon har tenta imorgon. Vet inte hur mycket hjälp jag var då telefonen gick varm. Men lycka till sötis!

Kan även nämna att Fredrik är den bästa pojkvännen någonsin. Idag när jag kom hem hade ha städat hela lägenheten (dammtorkat, dammsugat, skurat, tvättat, plockat undan, diskat, verkligen allt). Too good to be true :)


Kommentarer
Postat av: valeria

hm.,gay cowboy-tema ? :P haha men ni ser söta ut :)

2009-08-29 @ 01:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0