Bright blue sky

Ännu en dag ska spenderas i staden Övik. Sista dagen för denna gången. Åker till Umeå imorgon med blandade känslor, mycket härligt att åka upp och bo i min älskade lägenhet. Men jag är inte alls lika taggad inför nollningen som jag var för en vecka sedan, dels på grund av Camilla och det faktum att hon kanske inte kommer. En annan del i det hela är att igår fick jag reda på att Maria inte ska fortsätta uppe i Umeå utan plugga i Stockholm istället. Känns riktigt trist. Men man kan ju inte tvinga folk att stanna kvar. Blir spännande att se hur många som blir kvar till hösten. Ska titta igenom nollnings papperna nu när jag kommer upp och se vem som ska göra vad och vad som måste ändras innan nollningen. Lite jobb men det är roligt. 

 


Kommentarer
Postat av: emi

Va? ska Milla kanske inte heller komma tillbaka?

Jag blev tokdeppad när jag fick höra om Maria, jag hoppas att inte nå fler hoppar av.. (jag kommer tillbaka iallafall) kram!

2009-08-10 @ 18:06:46
URL: http://emiliaflindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0