Walking my way

Kom just hem från en lång och härlig promenad med Frida. Borde ha pluggat istället men har inte träffat Frida på ett tag och fläsket behövde röra på sig. Känner mig lite smått stressad. Men de går ändå. Helst av allt skulle jag bara vilja ligga och läsa böcker hela dagen. Håller på att läsa "Allt är upplyst" av Jonathan Safran Foer. En mycket rolig och underhållande bok. Gillar man udda böcker så är han en bra författare att läsa. Hans bok "Extremt högt och otroligt nära" är också mycket bra, innehåller en hel del bilder för dem som gillar det. Har även beställt hem sista Twilight boken. Känner mig lite som en 15åring som bara vill läsa den och bli kär i Edward Cullen. Riktigt smaskig kärleks roman som man inte kan låta bli att älska. Dock för att få med lite realism och ett melankoliskt inslag beställde jag också en Kurt Vonnegut bok. Han är också ett tips till folk som gillar lite udda och roliga böcker. Håller på att ladda upp ett bokföråd för sommaren (måste ju ha något att göra om jag ej ska jobba) men om jag känner mig själv rätt har jag läst ut allt innan sommaren. 

Nä nu ska jag återgå till min artikel om "Social structure and homicide in post-Soviet Russia", de ni!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0