Tentan jag ej vill ha tillbaka

Visst jag har klarat alla jag säger att jag inte ska klara. Men förra tentan fick jag 25 av 50 på och godkännt gränsen var just 25. Hur tur är inte det? Nu idag (eller imorgon) får jag tillbaka den svåraste tenta jag någonsin har skrivit hittills. Och jag vet att jag har svarat fel på så många frågor. Känns så hemskt. Inte alls kul att gå ch hämta ut en tenta som man vet att man inte har klarat. Visst så försöker jag vara positiv och tänka "ja de är klart att jag fixar de" men måste mentalt ställa in mig på att jag måste göra omtentan så att jag inte typ bryter ihop helt i skolan. Därför känns det extra jobbigt att gå till skolan idag. Plus att jag måste skriva klart ett seminarium tills imorgon. Är väll strax under halvklart. Men om två dagar är det lov, i alla falli en liten stund även om jag har omtenta....

 


Kommentarer
Postat av: valeria

du klarade den ju :D!!

2009-04-06 @ 15:49:13
Postat av: frida

but you made it! Och VG tillomed! Du oroar dig för mycket i onödan stina ;)

2009-04-06 @ 16:03:41
URL: http://meinohmanish.blogg.se/
Postat av: Mammis

Vettu vad. Jag hörde att du klarat tentan när du ringde. Din glada röst var rätt så avslöjande!



KLIMPFJÄLL! HERE WE COME!



Grattis duktigdotra. Kram Mammis

2009-04-06 @ 16:43:52
URL: http://jejjis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0