Tennissuperstar!

Pluggade som sagt med Maria idag. Hpn bpr två trappor upp i fridas hus så jag tänkte att jag tittara förb en liten stund hos henne. Mer än 4a timmar senare for jag hem haha :D Men det är härligt att umgås. Lite planer för sommaren brjar ta form. najs! 

Mindre najs är att mina bromsar slutade funka. jag cyklade från Frida till Ica för att handla lite majs till grillningen ikväll och när jag skulle cykla däirfån så höll jag på att köra in i en bil för att bromsarna inte funkade. Helt mysko. Så nu funkar inte bomsarna, vilket gör cyklandet mycket spännande. 

Pappa ringde från Förenade Arab Emiraterna. Hur konstigt låter inte det? Men han är dä nu och jobbar i två veckor. Låt inte alls härligt att ligga på stranden även om han sa att han var röd som en kräfta. 

 

Skulle inte vara helt fel att ligga i en hängmatta med Emelie och se en motorcykel uppe i palmerna hängandes ovanför oss :D


Kommentarer
Postat av: morfar

morfar

hej stina kul att läsa det du skrivit och titta på bilderna ser ut som du träffat en fin kille lycka till båda två

2009-04-04 @ 23:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0