Lost in Hollywood

Har skrivit klart tentan. En mycket bra tenta måste jag säga, lärarna hade för en gångsskull tagit med det de hade pratat om så de känns bra men vill inte vara för optimistisk, kan ha strulat till de och missat en massa poäng. Ska ner en stund på stan nu. Känner mig gladare nu än vad jag har gjort på länge. Nu är jag i alla fall ledig till imorgon haha. Ska iofs bara planera sittningen och  vad jag och Robin som toasmasters ska säga. 

Åhåman. Är du redo för fest imorgon?

Typ så här känner jag mig nu! Fylld av energi och jätteglad :D 

Nu ska jag och Camilla, Emilia och Maria ner och göra stan. Kanske dax för jeansjacka?


Kommentarer
Postat av: frida

Alltid redo! :D

2009-04-29 @ 15:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0