Bom bom pow!

Äntligen Valborg! Efter Valborg är det alltid snart sommar, även om sommarvärmen redan har hittat Umeå. Borde sitta ute på balkongen och bara njuta men har lite grejor att fixa. Men snart så. Mysig middag ska de bli ikväll och sedan någon brasa med Frida och kanske Alexis. Kanske lättare att få en bild av honom i ett lite nyktrare tillstånd. Kanske sker det en och annan överaskning. 

Hände faktiskt något mysko i morse. Vaknade upp före Fredrik (som jag oftast gör) och gick upp och donade lite. När jag sedan skulle väcka Fredrik ligger min förlovningsring i sängen? Hur har den kommit dit? Den sitter ganska hårt runt mitt finger dessutom. Måste ha fått av mig den i sömnen, vilket känns mycket läskigt. 

I like my ring :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0