I'm a good girl, for once.

Drog med Fredrik ut, eller drog och drog, han gick halft frivilligt efter att jag puttat lite på honom. Vi gick en sväng vid nydala sjön. Mysigt mysigt. Första gången man tränar på jag vet inte hur länge. Men de var  En timmes promenad/jogging tur. Trodde att jag visste det mesta om Fredrik men när man går på pomenad lär man känna varandra ännu mera. Vilket känns bra, man har varit ihop i över ett år och de finns fortfarande saker att lära :)

Nä nu är de nakenhet på outsiders. Tycker om outsiders, gör att man känner sig lite mer normal i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: valeria

neeej, missade jag outsiders.. :(

2008-09-23 @ 09:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0