Fångarna på fortet + utgång

Igår så hade vi Fångarna på Fortet som tema för nollningen. Verkligen jätteroligt. Olika grenar som man antingen fick tidsförsprång på eller ledtrådar till lösenordet. Efter det var de staffet och när man gått i mål skulle man skrika lösenordet och det lag som skrek det först fick springa och hämta guldpengar. Mitt lag vann faktiskt hehe. Vet inte riktigt om min insats var den bästa men det var sjukt roligt. Sedan var det utgång med förfest hos Annika som bor typ granne med mig. Corona var nästa stopp (som vanligt) och vi dansade och dansade. Träffade faktiskt en hel del folk som jag kännde (för första gången) så det var riktigt roligt. Träffade också Frida hehe (självklart) Som vanligt var det också en massa creepy guys där. Men de hör väll till :S Är inte så bakis idag, fastän jag drack mer än i onsadags, och i torsdags så var jag riktigt bakis. Ett steg i rätt riktning i alla fall :D

Nu ska jag äta frukost och sedan städa. Inflyttningsfest ikväll. Vet inte hur många vi har haft nu. Men det här blir den sista ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

eh.. man kan aldrig ha för många fester :P

2008-09-06 @ 11:13:56
Postat av: Mads

Inflyttningsfester finns det ingen gräns för! varje gång ni skaffar en ny pryl kan ni ha en :D



Och om du knäcker koden för icke-bakishet så viska den till mig (dock inte dricka-mindre-tipset, har provat men fungerar inte så effektivt)

2008-09-07 @ 16:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0