By the way

Har vaknat nu varje dag i en veckas tid exakt klockan halv åtta. Behöver jag kliva upp då? Nä. Gör jag de? Ibland. Till exempel idag. Har bara suttit här och filosoferat. Funderat över livet och sånt där annat trams. Sitter och sneglar på mina böcker som jag msåte läsa. Snart blir de ordentligt med plugg (hoppas jag). Annars vet jag inte riktigt hur de går på torsdag. (Tenta då). Första helgen sen jag kom upp hit som jag inte har festat. Drack iofs vin och lite annat i Fredags, men de var inte fest. Känns bra för kroppen faktiskt, men det blir förmodligen inte lika lugnt de kommande helgerna. 

Tänk va längesen balen var?


Kommentarer
Postat av: Mads

Aw balen :)

Men du motivera min fråga om sex! varför?

2008-09-29 @ 21:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0