Blondes have more fun?

Den som lever får se ;) Var hos Frissan idag och färgade samt klippte håret. Är blondare nu men kan ju säga att de inte är så stor skillnad. Försöker plugga och sitta och jobba med en uppgift som ska vara inlämnad på tisdag. Känner mig inte alls som mig själv. Brukar ju spara allt till sista dagen. Är less nu dock. Har gjort 5 utav 20 så de är ju ganska bra eller? Känns då så i alla fall :) Har äntligen börjat bli frisk (har varit sjuk sen i lördags). Måste lista ut vad jag ska vara imorgon på festen, temat är "den du aldrig var i high school". Det är faktiskt en väldigt bra fråga. Vem var man inte på gymnasiet?
:S

Kommentarer
Postat av: valeria

hm.. jobbig fråga... då måste man ju typ rannsaka sig själv och gå bak i tiden.. nej tack haha :P

2008-09-11 @ 22:48:25
Postat av: valeria

och en grej till. blondes DO have more fun ;)

2008-09-11 @ 22:48:47
Postat av: Mads

Hahaha klockrent tema!



Och jag blev kallad blondin här om dagen. Ve och fasa. Stackare utan syn. Men man har faktiskt ganska roligt som blondin :p

lägg upp bild på det nya håret! och avge rolighetsrapport :p

2008-09-13 @ 13:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0