WTF?

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1336627/jordbavning-skakade-vasterbotten

Jordbävning i umeå? Igår? WTF? Vars var jag? Helt sjukt, men tydligen är det inte så ovanligt att det blir jordbävningar i sverige och särskillt vid kusten. Någon som visste det? Mycket intressant. Eller som Fredrik tyckte "coolt". Vet inte riktigt om jag skulle kalla det för coolt. Men ja, Umeå kanske är det nästa LA, det ända som saknas är Hollywood och alla stjärnor. Men vänta bara, det kommer. Se bara på mig, jag är ju stjärna och bor i umeå (NOT). 

Ska nu äta, måla naglarna och se på Aladdin, The return of Jafar. Helst alla tre saker samtidigt. Kan bli mycket intressant de också.

 


Kommentarer
Postat av: valeria

den ordinära filmstunden antar jag ;) Men undra om de kan i så fall finnas jordbävningar här nere i hbg.. det ligger ju vid kusten :P ?!

2008-10-17 @ 16:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0