Varför i hela världen är jag bakis?

Jag drack lite dooleys med mjölk (ett glas) och sedana en cider hos Jonas och Anna, smakade lite av Fredriks öl men de är allt. So werid. Skulle bara vara hemma igår men ville verkligen hitta på något. Linus och Sanna skulle ju komma hit, men de fick förhinder (igen). Då fick jag för mig att vi skulle gå på bio, men de fanns inga platser på filmen jag ville se (låt den rätta komma in). Så vi satt vid varasin dator istället, jättekul och jättesocialt. Men så då gick vi över till JOnas och Anna och snackade en massa och spelade ett spel, som jag vann av någon anledning. Har ingen anding om hur men roligt var det.

Idag så är det fest här om någon vill komma så är det bara att säga till *host* Frida *host*. Upptäckte föresten igår att väsan som jag köpte (den lilla svarta) är sönder, ocoh att den förmodligen var det när jag köpte den. Känns väldigt surt kan jag säga. 

 

Come on Frida!


Kommentarer
Postat av: frida

usch, fresta mig inte!!! :P

2008-10-25 @ 10:58:30
Postat av: Caroline

jag vill också komma!

2008-10-27 @ 16:23:01
URL: http://carrotjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0