Up on my feet and down again

Har gjort illa foten idag. Samma fot, två gånger. Har på något sätt slagit i hälen underdörren så nu är den helt fucked up. Men de "går" i alla fall. hehe. Sitter nu med en påse frusna grönsaker under hälen för att se om de blir bättre. Gick bra att plugga med Maja idag, fick inte så mycket gjort utan vi pratade mest.

Får reda på min tenta imorgon. Vet redan att jag får underkännt, men kan inte låta bli att hoppas. Men ska inte hoppas för mycket för då går de åt pipan. Har då omtenta om två veckor, samt en inlämning och presentation samma vecka, plusen tenta efter det. So not fun. Men de "går" väll de också. 

Far kanske ner till övik redan på torsdag. Lång helg. Skulle vara jätte härligt faktiskt.

 

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

jag måste säga att jag uppskattar ordskämtet :P och hoppas att det går överi foten snart :)

2008-10-14 @ 21:29:55
URL: http://carrotjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0