Say what?

Har tenta om ca 3 timmar. Vet inte riktigt vad jag gör. Men det är inte att plugga i alla fall. Vet inte riktigt vad jag ska plugga på. Känns som om jag har lite hum om allting ochdå brukar det gå bra. Eller? Ta i trä. 

Är på party humör men inte på vilket party humör som helst utan super supa party humör, typ sommaren 2006 supa/dansa/festa humör. När vi festade vid varje tillfälle som gavs och söp utan att inte göra något. Dock minus alla killproblem. De hade man ju gärna varit utan hehe

Gigantiska ärmar eller vad? haha


Kommentarer
Postat av: Caroline

Alltså sommaren 2006 var storslagen. Vet inte om det kommer att kunna slås. Helt ärligt! :P

2008-10-02 @ 12:42:33
URL: http://carrotjohansson.blogg.se/
Postat av: Caroline

och du.. kom till göteborg och festa med mig istället!! :D

2008-10-02 @ 12:43:00
URL: http://carrotjohansson.blogg.se/
Postat av: Mads

Var det den efter tvåan? Den var bäst!

Tentafester kan lätt göras till super-supa fester :D men inte bra ifall man har skola dagen efter. Stå emot då!

2008-10-02 @ 22:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0