METALLICA, HERE I COME!

 

Har just bokat biljetter till metallica. Söndag den 8e mars! Så jävla bra jag är! Ska bli så kul Sitter och skakar. Kan bero på att jag har varit vaken sedan kvar över fem i morse. Åkte ifrån övik vid sex :) Är så himla glad! Vi ska dit med Fredriks kompis och hans morbror eller något typ halft bor i stockholm så vi ska bo gratis :D och bila ner :D såååååå jävla härligt!

 

Nu ska jag iväg till skolan och försöka att koncentrera mig  :P'

 

Sa jag att vi fick riktigt bra platser? ;)

 


Kommentarer
Postat av: Em

Finns det inte bättre att lägga pengar på ? ;)



älskar att racka ner på andras musiksmak idag märker jag, som om jag hade så mycket att säga till om.. egentligen :P

2008-10-22 @ 19:08:45
URL: http://matkala.blogg.se/
Postat av: Mads

You kick ass! hörde att de sålde slut på en halvtimme :P och ni kan alltid bo hos mig ifall ni inte kan bo i sthlm =)

2008-10-22 @ 20:05:23
Postat av: michaela

lyckost! ^^

2008-10-22 @ 20:14:33
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0