Last day

Sista dagen som tonåring. Pappa skickade just ett sms för att påminna mig. Har inte riktigt sett de så. Känns lite vemodigt att aldrig vara tonåring nå mer. Känner mig också verkligen som en 19 åring. Väldigt barnslig, ej riktigt vuxen, men ändå vuxen. När man är 20 har alltid kännts som mer vuxet, mest för att man får gå på systemet. Men då får man verkligen göra allt. Man får gå ut och dricka, ta körkort, köpa sprit, ta in sprit i landet, allt möjligt. 

Har fått nya ledtrådar angående paketet, det är grönt, gult, rött och blått. Det är stort. Det är också något som varje människa behöver. Så jag gissar nu på en klocka. Any other guesses? 

Ska spendera min sista dag som tonåring med att städa, baka och se Sex and the city filmen :) Mysigt värre :)

Mycket gammal bild haha


Kommentarer
Postat av: caroline

Tro mig, man blir inte mer vuxen för att man fyller 20 :P grattis på födelsedagen förresten! :D och kom ihåg att ringa mig ikväll och tala om vad som var i paketet :D

2008-10-09 @ 16:11:55
URL: http://carrotjohansson.blogg.se/
Postat av: Mads

Jag gillar den där bilden!



och såklart GRATTIS ^^



fast bara lite, du fick mig att inse att min tonårsperiod snart är slut med O.o har inte heller tänkt på det. Måste gå crazy nästa vecka! men bra om du berättar hur det känns nu som 20 åring, om det är ett helvete eller helt okej :p

2008-10-09 @ 19:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0