I'm touching my boobies

Sitter och ser på bröstcancer galan på tv tre. Har faktiskt ring in och donerat lite (faktiskt jättelite, skulle ge mycket mer om jag hade). Första gången jag donerar något. Men man vet ju aldrig om de drabbar en själv eller någon annan av sina kompisar, risken är ju stor. Mamma har ju hittat många knölar. För något år sedan hittade hon en knöl som hon skulle ta bort, vilket hon även gjorde. Nu har hon hittat en knöl igen. Men det är tydligen samma knöl som förut, läkaren hade tagit fel knöl (kan även nämna att det var samma läkare som opererade min mage, så undra vad han gjorde där inne). I don't like doctors. 

Så nu sitter och jag själv känner efter några knölar. Vet inte riktigt vad som är vanliga knölar och inte så får vara extra någran :)


Kommentarer
Postat av: frida

haha, najs rubrik ;)

2008-10-28 @ 23:22:15
Postat av: frida

hahahahaha, och VET du vad jag hade för ord/mening nu när jag skulle skicka iväg min förra kommentar!? (man måste ju alltid fylla i ett "lösenord")

"Large firming" Hahaha XD XD

2008-10-28 @ 23:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0