Yes I know, I'm a bad bad person

Vet inte riktigt vars jag ska he mig ibland, blir små stressad och uppjagad av en mängd orsaker. Då vill jag bara ligga ner och se på tv och äta :P

Nu dock har de blivit ordning igen. Har äntligen begett mig till min lägenhet för att ladda mobilen och lite annat, sålde lite av mina aktier eller vad det heter fonder eller något så att jag ska slippa oroa mig för mat och dylikt denna vecka. Vill verkligen inte låna pengar, hatar det.

Frida och jag ska se på hockey ikväll. Känns lite dumt mot Fredrik eftersom det har varit han och jag som har följt hockey VM. Dock måste Fredrik plugga och vara pigg imorgon för hans tenta. I'm sorry babe :(

Frida och jag hade tänkt att provocera hennes korridorskompis från Kanada genom att klä oss i gult och blått och sedan skratta och peka när Sverige vinner (visserligen tror jag att de kommer att fölora om de spelar som de har gjort tidigare).

image124
Oj så söt han är :D Idag har vi varit ihop i 11 månader och 1 dag :P De ni  ;)

Kommentarer
Postat av: valeria

oj, closeup haha :P hoppas sverige vinner!!

2008-05-16 @ 14:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0