Yay, he is going fishing

Ibland märker man verkligen när ens pojkvän vill antyda något. "Jonas ringde och frågade om jag ville följa med och fiska...på lördag...men då ska jag ju vara med dig...då kanske söndaen..men ja..eller nu tidigare i veckan...men ja jag har ju tenta på lördag...så de blev en massa njaa..men sen ska jag ju vara med dig på lördag" De är lugnt jag fattar, fiska är jätte kul. Så länge man inte får fisk. Killar kan liksom inte vara manipulativa som tjejer :P haha man genomskådar dom direkt. Dock kan man ju som tjej vara snäll mot någon som alltid är super snäll mot en själv. You go fishing honey. Jag kan låssas vara bakis och ligga och se på Xena - the warrior princess.

Varför går de inte att lägga upp bilder just nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0