Tävlings dax

Har anmält mig på typ 220000 olika tävlingar nu. Tror ni att jag kommer att vinna? Nä, inte jag heller :P Varför? För att jag vinner aldrig.

Var på gymmet med Frida och testade monster maskinen nr 1. De ser så hemskt ut när man använder den. Den är dock väldigt efektiv, eller hur Frida? ;) haha :D frida kunde nästan inte använda den, itne jag heller. Nästa gång Frida då klarar vi 20 ;)

Väntar på att tvätten ska bli klar. Tror kanske att den är de, jag vet inte riktigt, man är så handikappad utan telefon.  Glömde den hos Fredrik. Känns inte alls bra att inte ha den här :P

Kommentarer
Postat av: frida

den är ju grotesk O.o Fattar inte hur nån ens kan komma på tanken att uppfinna en såndär, liksom hur tänkte dom? :O
20!? Är du galen.. max typ 10. Dog ju nästan nu efter bara 5 :P

2008-05-14 @ 16:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0