LESS!

Less is more, eller inte. Har tvättat upp i stort ett hela min garderob nu. är måttligt less, slängde bara in allting i garderoben sen, orka hänga upp. Vill bara lägga mig ner och sova typ. Hittade dock min gamla gula kjol som jag tycker mycket om. Flera år gammal och välanvänd, ser förjävlig ut säkert men I like it.

image121
Den där kjolen, syns kanske inte så bra men. Bilden är från 2005. De enda som har förändrats är väll att jag är lite större (läs tjockare) och denna sommaren inte ska till Spanien med Louka (det var dit jag var på väg på bilden) utan med Frida och Valeria :D Bara två månader kvar till dess och en månad till where the action is!

image122
Bild igenom glaset på flygplatsen i Gideå. Pappa grät när jag skulle fara. Första gången jag reste ensam. 16 år och orädd. Tänk va tider förändras. Halsbandet som jag har på mig på bilden har jag föresten slängt. Tillsammans med alla andra saker jag fick av Louka.

image123
Man kan vara lite mordisk ibland. Stackars nalle, de var ju inte hans fel....

Kommentarer
Postat av: frida

powerwalk ikväll?

2008-05-15 @ 13:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0