It's just one of those days

Idag är ingen bra dag. Har drömt mardrömmar hela natten och enligt Fredrik sovit väldigt oroligt. Nya kursen verkar inte så jätte kul direkt. Men men. Carro, Madde och Emelie är ute och reser nu, man är inte alls avis. Hoppas dock att allt går bra. Glömde helt bort deras avskedspresenter, känner att presenter inte är min starkaste sida iår. Förlåt. Denna dag är i förövrigt skit, använde min rouge borste som foundation borte, vilket resultatet blev att jag är jätte solbränd idag. Trevligt  att träffa Anna och Elin idag dock :D har ju itne gjort de på typ evigheter. Fick ett bra tips av Anna som jag ska använda mig av senare i veckan.

Helt konstigt idag
image106

image107
Från Hawaii festen
image108
Miss you girls!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja någon måste ju sakna :P hehe näe vad elakt av mig! :)

2008-05-06 @ 16:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0