Dirty Dancing

Jag tvingade Fredrik att ladda hem Dirty Dancing, fick sådan lust att bara se den. En sak som störde mig dock, eller som snarare fick mig att störa mig på mig själv för att jag inte har någon självbehärskning och inte kan bli så smal som de var. Alla var jätte smala. Förutom en mörkhyad tjej som hade lite rumpa. Men annars så var alla verkligen hur smala som helst. Dock är filmen helt underbar. Skulle dock veta hur de fortsatte, typ efter ett halvår. Alla förhållanden kärvar ju ibland. Men vad hände med Baby? Eller Frances som hon egentligen hette. Men men. Sen att samma kläder som de använde då är jätte modernt nu känns ju lite konstigt.







Kommentarer
Postat av: valeria

Älskar den filmen... den är lagomt söt och härlig hehe!

Och du har verkligen rätt om de där med kläderna, jätte inne nu att ha hög midja och typ "baddräkt" under hehe..

2008-05-27 @ 11:37:38
Postat av: frida

ja, den är bra :)

2008-05-27 @ 18:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0