Why, oh why?

Kan seriöst inte förstå varför jag tycker att det är så hemskt att bo i detta rum. Är hemma nu och har haft mardrömmar om att bo här i två nätter nu. Men men tur att man har Frida som ska vara min "partner in crime" idag :D ska köpa lite mat, eller mat och mat. Typ mat. orkar inte köpa och göra ordentlig mat när jag är här eftersom köket är så gräsligt. Min kamera har helt slutat att fungera nu. Typiskt, nu startar den inte ens :( tur att Fredrik har en.

Drömde också om Valeria inatt. I drömmen kändes de som hon försvann, fick lite smått panik. Tur att de snart är sommar så att man får träffa henne :D

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en bra dag :)

2008-03-25 @ 13:41:42
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: valeria

jag försvinner ingenstans! :)

2008-03-25 @ 18:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0