Waiting, I wait

Såg "The Terminal" igår och tydligen hade jag helt missuppfattat det hela, trodde att vi skulle se "Lost in Translation" (Vilken jag bara sett lite av och tyckt att den var tråkigt). Efter halva filmen tyckte jag att det var konstigt för att jag tyckte om filmen och Tom Hanks spelade så bra och allt. Sen tändes det en glödlampa i mitt huvud. Det var inte alls samma film. Jag blev glad och berättade om min uppenbarelse för Fredrik, han bara skakade på huvudet.

Vi såg även "The Darjling Limited" (stavning?) som var riktigt härlig, samt "Dan in Real life" men den kunde jag inte se klart. Hatar filmer som handlar om att folk ät otrogna eller typ tänker på det och får det att verka "rätt" så då såg vi "The Bucket list" istället. Då men somnade när jag såg den. Dock var det jag såg mycket bra. Så den är att rekomendera.

Har även kommit på lite saker som kan göra framtiden lite lättare. Jag vill jobba på en resebyrå. Så otroligt kul det skulle vara. Hjälpa människor att få otroligt härliga upplevelser. It would be awesome.image6

Kommentarer
Postat av: valeria

ni hann se en massa filmer ju, på bara en enda dag haha :P

föresten så låter ju reseledare rätt bra!

2008-03-03 @ 16:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0