So much more fun stuff to do

Borde verkligen plugga. och då menar jag verkligen. har gjort en instuderings fråga av typ 25 st. Eller har redan gjort dem med hjälp av Anna och Ida men vill helst förstå dem och skriva dem på mitt sätt, känner mig som en plugg snobb. haha sen hjälper de ju inte att jag ska till Frida och hitta på lite bus. SÅÅÅ mycket roligare än att plugga. Har även bestält en liten sak. Ska bli kul och se när den kommer. Säger inte riktigt än vad det är :p

image38
Saknar mitt långa hår, även om de var lite miss färgat :P

Kommentarer
Postat av: valeria

det är fult o ha hemlisar från dina bästa vänner..de vet du va hehe :P

2008-03-25 @ 18:21:00
Postat av: frida

jag vet! :D Och du vet nog också snart valeria ska du se :P Men jag vet en som läser bloggen som INTE kommer få veta ;) höhö

2008-03-25 @ 22:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0