Not at his place

För en gångs skull så är jag itne hos Fredrik, ska sova ensam för första gången på tre veckor. Jag tycker redan att de är jobbigt, de är inte jobbigt att vara själv, bara att veta att jag inte "får" vara där. Verkligen skit jobbigt. Ja, jag vet jag är konstig och helt fast i Fredrik och att jag inte alls borde klaga på något sätt eftersom jag har varit där så länge. Men ändå gör jag det. Jag känner mig sur och arg (med tanke på tiden på månaden så kan de mycket väl vara PMS). Det värsta är att jag skrämer liet ur mig själv. Jag kan inte vara utan Fredrik EN KVÄLL. En liten kväll utan att bara känna mig så här. Jag blir sur på mig själv, efter allt man ha varit igenom så borde man ha fått lite själv behärskning och man borde uppskatta att få vara själv, lyssna på vilken musik man vill, se på dåliga tv program, frossa i naturgodis och yoghurt, samt köpa tjej tidningar och sitta och lusläsa dom.

I can do it. I'm a strong woman. eller Valerias version, "I'm a black woman".

Ska träna imorgon med Anna och Ida, ska gym träna med maskiner och allt. Kanske sola lite också, ska passa på att rå om mig själv nu. Inge mer tjatande om Fredrik. Pungt!.

image24
Frida skynda dig hem till Umeå!

Kommentarer
Postat av: frida

jag kommer imorrn! :D Ses müslie :D

2008-03-17 @ 22:13:37
Postat av: valeria

haha "pungt"

stavas med K ju haha.. du är rolig :P

2008-03-18 @ 00:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0