I'm still alive

Fredrik har haft spelat på sin dator konstant i typ två dagar, dock tog han tid att spendera lite tid med mig ibland. Har varit helt borta har haft ont i huvudet konstant i flera dagar. Men förhoppningsvis är de slut på de nu.

Vi hann faktiskt se på film igår "27 Dresses" som var inte alls som jag trodde att den skulle vara. Den var inte lika "söt" som jag ville att den skulle vara. Men den var helt okej. Vi såg även "Rambo" som i stort sett bara var människor som sköt och dödade varandra på diverse sätt med pistoler samt andra skjut maskiner.

Saknar mina kompisar, de som aldrig ringer som jag aldrig ringer till. Ska bli skärpning nu. Ska ringa massor så fprt jag satt in pengar på telefon kortet. image21
kisses in the snow <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0