I'm so good sometimes

Skrev till klockan tolv igår och klev upp vid sex i morse för att fortsätta, har skrivit i princip klart det mesta nu. Kom bara på att jag saknar en bok så gick med anna till universitetet för att kanske låna den men de hade den inte så ska springa en snabbis på akademi bokhandeln och se. Allt annat är i stort sett klart. Förutom instuderings frågorna. Funderar på om jag ska orka göra dem när jag är klar med tentan eller om jag ska sova eller om jag ska städa rummet. Vet inte än.

Blir nog den blåa klänningen ikväll iaf.
image15

Kommentarer
Postat av: frida

same same. Men är snart klar nu. Good luck!
Oj, ska du vara så fin? Jag tänkte nog köra lite avslappant.. typ t-shirt o jeans.
Ses snart, om typ 20 minuter eller så :P

2008-03-28 @ 09:22:18
Postat av: valeria

ååh vad duktig du är :D!!
och det kommer bli skit snyggt med klänningen!

2008-03-28 @ 10:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0