I'm back

Är tillbaka på den kända väldens yta igen efter några dygn i trehörningsjö. Det var längesen sedan jag har kunnat slappna av så mycket och inte oroa mig. Så det var mycket uppskattat, vi har fiskat och kört skoter och tagit några öl. Hur härligt är inte det? Duschade tidigare idag och de måste vara den skönaste duschen jag någonsin tagit.  Dock på grund av att allt har varit så bra så är de jobbigare att komma tillbaka till det vanliga livet. image29

image33
Jag som snöman :D

Fredriks familj är hur snäll som helst och man känner sig verkligen hemma när man är med dom, de skulle inte kunna vara bättre (nu skriver jag inte bara detta för att Fredrik senare läser det utan för att jag verkligen menar det).....

image35
Fredrik som snöman :D





Kommentarer
Postat av: valeria

oj, de var verkligen snö där. så mycket snö har jag inte sett i år alltså..hehe!

2008-03-24 @ 19:16:53
Postat av: frida

haha, ååhh jag vill också åka :D Har inte åkt något överhuvudtaget i år.. slalom, tefat, matta... Vi har 2 pulkor i korridoren, ska vi använda dom? ;) hehe

2008-03-24 @ 20:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0