I want it that way

Känner mig verkligen inte på topp idag. Har så ohyggligt ont i magen. Fredrik for just iväg för att fortsätta hjälpa att flytta, min hjälp behövdes ej idag. Vet inte om jag var så mycket till hjälp i går heller men :P Jag försökte i alla fall.

Lägenheten var riktigt snygg, nybyggd och Anna och Jonas hade fått välja tapeter själv och hur allting skulle se ut. De hade gjort riktigt bra val. Älskade deras gröna tapet i sovrummet, lite skogsgrön också har de mörkbruna trämöbler till. Jätte mysigt. Ska bli riktigt roligt att se hur det ser ut när allting är klart.

Dock när Fredrik och jag skulle gå dit så råkade vi hamna lite fel, hamnade på Carlshem istället för på Tomtebo. Promenaden som skulle ta 15 minuter tog en och en halv timme. Så motion fick vi. Men det var mysigt att gå på promenad. :)

Dagens "cheer up" - bild. 7-dagars hos Valeria, bra minnen, Lycka till på tentan idag Valle! image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0