Sol, sol och ännu mera sol, plus en bränd Stina

Jag vill bara börja säga att jag aldrig brukar bränna mig i sverige, men nu fan, nu bränner jag mig. Inte de tre timmar jag låg på stranden med Madde och Emmelie utan den lilla halvtimmen jag solade på min altan och pratade med Fredrik i telefon. Då bränner jag hela baksidan OCH magen. Helt jävla sjukt. Men det var mysigt på stranden, vi solade, snackade skit och drack lite vin och cider (eller jag gjorde de i alla fall) när det är ens lediga dag får man göra lite som man vill tycker jag, även fast de kanske är emot alla sociala regler att ligga och dricka vin på stranden klockan 11-14:00 på en vanlig fredag. Men vi var helt ensamma på stranden så de var nog ingen som brydde sig. Brännan verkar dock ha lagt sig på framsidan, nu är de bara ryggen som svider lite. Tur att man läker fort när man har lite brunare hy (I alla fall enligt Frida). Skulle spontan shoppa med mamma nu i en timme men de verkar inte bli av. Får väll hoppas på de bästa.

Kommer bilder senare....

Kommentarer
Postat av: frida

Så här är det; Människor med mer pigment i huden har bättre läk-kött. Så mörka människor läker snabbare och får mindre ärr än ljusa människor.

Mysigt att sola! Vi måste träffas snart(välfigt snart) igen för att prata om hela Alicante-resan. Känner att jag inte har så bra koll, kontrollfreaket behöver information och planer! :P

2008-06-29 @ 12:51:50
Postat av: valeria

lät ju jätte mysigt. visa bilder sen :)

2008-06-29 @ 15:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0