No apartment

Känner mig lägenhetslös, sa just upp min, det gick på tok för lätt, bara att klicka lite granna. Så nu känns det verkligen officietlt att vi ska flytta ihop (kanske tanken på att vi får nycklarna om en vecka och jag ska flytta över mina saker då) men de kan vi ju bara strunta i haha :D

Jobbar fortfarande för fullt, är ledig på Fredag, min tredje lediga dag sen jag började jobba. Behöver dock bara jobba en helg till, sen blir de party party. Såg sex and the city filmen igår och jag tyckte om den. De kunde inte vara så mycket bättre, och nej Fredrik, de var inte tårar, jag hade något i ögonen.


En bild från midsommar, ser jätte skev ut (eller de kanske är så jag ser ut i verkliga livet haha) men Frida är söt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fick också nåt i ögat... :P

2008-06-25 @ 19:19:52
Postat av: förra inlägget var;

frida

2008-06-25 @ 19:20:33
Postat av: valeria

ni ser ju fina ut båda två sötdummer :)

2008-06-26 @ 06:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0