I'm singing in the rain

De regnar idag, på min enda lediga dag. Vissa skulle se det som en dålig grej, jag tycker att det är skönt, då kan jag sitta hemma och inte göra någonting hela dagen. Just nu ser jag på tv, ett program om Inkas gömda skatter, jätte intressant. Tck och lov för många tv kanaler. har även hittat en ny rolig serie, Big Shots heter den, typ som sex and the city fast med killar och mer intriger och mindre skor. Ska se några avsnitt till och se vad som händer :D

Ska träffa Fredrik senare idag, när han har slutat jobba :)

Kommentarer
Postat av: valeria

de kunde ha varit lite mindre regn idag faktiskt.. men mysigt på sätt o vis också hehe ;)

2008-06-23 @ 19:43:22
Postat av: frida

men ikväll blir det riktiga satc :D

2008-06-24 @ 14:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0