Hej, jag lever...

Är för närvarande hos Fredrik.  Känns skönt att vara hemma, de enda som saknas är vissa personer *host host*. Nu är de snart dax att komma hem tjejer :P Tittade på gamla kort hemma hos mamma igår och hittade ett på oss när vi satt hemma hos mig i Järved, Valeria hade rosa hår och Frida hade stora rosa glasögon och nyfödda Markus låg mellan oss, ska scanna in på datorn och visa er :P markus har skaffat en sån dära gigantisk stutsmatta så de kan vi leka mer med sen ;)

Brände mig igår på ryggen när vi vilade i solen, brukar aldrig bränna mig så vet inte riktigt vad som hände, en sak är säker och det är att sommaren är här :) btw Frida, hur mycket ska jag fra övertill dig nu? :P


Kommentarer
Postat av: valeria

Åh vad roligt, du måste skanna in den bilden! :D jätte nyfiken! :)



Och studsmattan måste vi ju hoppa på i sommar, man blir aldrig för gammal för den hehe

2008-06-06 @ 13:01:59
Postat av: frida

åhåå, en studsmatta! :D hehe

580 (290/resa)

Och förlåt att jag väckte dej igår..

2008-06-07 @ 11:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0