Hej, jag lever (igen)

Har äntligen fått igång internet, krånglade jätte mycket. Är nu i alla fall hemma hos mig i övik på rodervägen (så att de inte blir några missförstånd) eftersom just nu när jag säger hemma så säger de inte så mycket. En dag kvar tills Frida kommer hem! Can't wait! Skynda dig!

Har haft en underbar helg med Fredrik, vi har gjort allt och inget. Typ hoppat stuttsmatta, spelat volleyboll, kastat frisbee eller hur de nu stavas, varit på bio, hittat ett mat bord, grillat och så vidare. Idag bär de av in till stan om typ en halvtimme och jag är inte alls klar, ska gå en sväng och titta på lite saker och sedan till Kerstin för att se hur jag ska jobba i sommar och när jag ska ha inskolning.

Mamma och pappa har köpt en 50 tummare. Så vi har gigantisk tv nu och typ hur många tv kanaler som helst, vet inte riktigt vad jag ska titta på tragiskt nog.

Det var första natten utan Fredrik på evigheter, men jag somnade ändå ganska snabbt. Tills han smsade mig och väkte mig (memory note: stäng av telefonen). Dock ett urgulligt sms.

Har även gjort om mitt rum lite, tänkte att jag ska ju ändå bo här hela sommaren så varför inte göra det lite fint också. Väldigt långt inlägg, I know. Och mycket fakta, men de får ni ta (ni tre som faktiskt läser denna blogg..ha ha ha)....


Mycket gammal bild....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0