Half left

Har nu jobbat alla mina helger, så otroligt skönt. Men inte har jag någon fritid för det. Är i stort sett uppbokad i en och en halv månad framåt, och de ska kallas semester. Visserligen är de mesta roliga saker som jag ska göra, dock finns det ej så mycket utrymme för spontanitet. Ingenting nytt har hänt, förutom allt ex:ande som pågår bland mina kompisar. Mycket förvirrande.

Dagens ord: Ibland kommer man dit man kommer, men ibland inte alls. - Pensionär som jag tog hand om idag.

denna var också bra: "Om hunger är den bästa kryddan så kommer jag att vara i mat himlen när jag får äta lunch"

så söta de kan vara ibland. :)

Hade jag haft råd så skulle jag gärna vilja ha denna klänning från ASOS. Skulle vara perfekt på fredag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0