Är inte de bar typiskt?

Igår skickade han sms, då svarade jag för sent, nu skickade han på msn, just efter jag gått därifrån...Bussen som går härifrån på morgonen in till stan går tydligen kvart över 6. Det är lite tidigt. Med tanke på att jag inte börjar förän halv 8a. Hade de gått någon buss kvart i sju hade det varit perfekt. Stiga upp tio över sex och ta de lugnt och äta frukost för att sedan fara in med bussen. Mamma sa att det gick en buss halv sju så då tänkte jag ta den men de gjorde de ju inte så då skulle mamma skjutsa mig. De känns bra, men då kunde jag ju ha sovit i 45 minuter till.

Fikade med Emme igår (Emmelie Mattsson) vilket var mycket trelvigt eftersom jag inte har pratat med henne sen i julas.

Det är ganska mysigt med regn, i alla fall när man sitter inne och tittar på det. Tror dock att mysighets faktorn försvinner när man går ut. Eftersom man går mycket i hemtjänsten kommer det att vara en mycket blöt dag.

Kommentarer
Postat av: frida

you can make it! :D

2008-06-10 @ 12:04:45
Postat av: frida

you WILL make it! :D

2008-06-10 @ 12:05:18
Postat av: valeria

Näe regn är inte kul...

Men hoppas det går bra på inskolningen idag! :)

2008-06-10 @ 12:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0