Since fyllebloggning is the shit I do this

Kvällen var jätterolig, även om Frida och jag har lite olika åsikter. Jag tycker att det är kul att gå ut och träffa folk man känner, även om det är ytligt. Typ "heeej vi har inte pratat på 4a år om ens de och nu ska vi fråga varandra hur det är". Tycker att det kan vara ganska intressant medan frida vill ha lite new blood  :D Vilket jag helt och hållet förstår :D jag är väll en lite ytlig person hö hö. Nä men visst är de kul men ibland blir de lite tjatigt "jo jg pluggar turitsm i umeå" ch till svar får man "jaha, så du ska bli guide?". Jo tack, jag går en tre årig linje för att bli guide. Så smart är jag. 

Men det var JÄTTE roligt ikväll, synd bara att inte alla gick ut och att alla inte blev så fulla hö hö. Men det känns riktigt bra att alla är tillbaka i övik. '

Nu är det btw helt officielt att jag och fredrik är förlovade. :) och om mamma inte fattat det redan så är det så :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0