Andra Advent och inga julklappar

Tiden går för fort! Sakta ner! Har ju inte köpt några julklappar än, måste göra det snart. Julfesten igår var riktigt trevligt, det första julbordet man äter är alltid godast. Blev inget fylleslag vilket kändes skönt, kanske får ta igen de till helgen? Som Madde sa, sista helgen innan man åker till övik. YAY. Känns riktigt skönt.

Bara två halv små grejer kvar i skolan, de ska lämnas in efter jul så man behöver ju inte börja stressa riktigt än. Även om jag nog antingen kommer att tressa ihjäl mig eller skita i det.

Nu. säng dax. 


Kommentarer
Postat av: Mads

Stina, Uppsala kan aldrig vara perfekt utan dig!! ;-)

2008-12-08 @ 10:34:28
URL: http://minamadelene.blogg.se/
Postat av: Caroline

jag kommer tyvärr inte hem förren den 21 :( men du vet att efter det så :) jag länktar efter er!! :)

2008-12-08 @ 22:17:03
URL: http://carrotjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0