NU är festen igång.



Eller ja, inte kanske just exakt i denna stund, bara jag och Fredrik här. Har dock sminkat mig och bytt kläder tillräckligt. Blev en topp/klänning som jag köpte på lindex idag (rea hehe)
Så där ser en del av tyget ut iaf. Bättre bild kommer senare. Den har lite rolig form (stor upptill och tajt runt rumpan) så de är lite svårt att få den att se bra ut. Men efter några glas till kommer jag inte att bry mig (och det är väll de som räknas hehe).

Måste verkligen klippa och färga håret snart..
Klippte btw Fredriks hår igår.

Det slutgiltiga resultatet såg dock mycket snyggare ut hehe

Kommentarer
Postat av: frida

STINA! Uppdatera! Jag vill se bilderna ju :D

2008-09-02 @ 11:55:09
Postat av: Nicole

Fina ögon du hade :D Långa ögonfransar

2008-09-02 @ 11:57:21
URL: http://xoxonicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0