Valla, here I come

Ringde till Kerstin idag. Min förra arbetsgivare, har gett upp med att försöka något annat, och frågade om jag fick jobba där i sommar med. Hon lät väldigt glad och positiv till det hela eftersom "det är alltid bra att någon med erfarenhet och tycke för jobbet" ska jobba. Känns dock riktigt bra. Ska jobba mellan den 16 Juni och 13 Juli. Fick välja mellan det och 5e Juli till 18 Augusti. Men känns helt perfekt att jobba första perioden :)  Så kan man få vara lite ledig sen. har spenerat hela dagen framför datorn känns det som. Har pluggat och fixat lite saker. Fredrik har sovit hela dagen och när jag väcker honom säger han bara "jag måste sova för att orka plugga". Yeah right. När han väl vaknar kommer han inte ha tid att plugga. Kanske ska göra som igår och lägga grönsaker på hans kind, visserligen vaknade han inte då heller.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0