My star

Ibland så händer det oväntade saker. Har fåt hemska utslag över bröstet. Känns inte bra när man ska ut imorgon. Har ingenting att ha på mig. Då for jag och Fredrik in till stan och tittade runt. Efter många om och men så resulterade det i att jag köpte en rosa (!!!) klänning på Gina Tricot. Ska ha den med en svart sjal för att dölja det mesta.
Var även tvungen att köpa underkläder eftersom jag inte har några rena och orkar inte tvätta just nu. Det blir på söndag. Plus en hårborste eftersom min var fulli hår :P

image65

Framsidan av klänningen
image66

Baksidan. Tack vare ett litet band där bak så syns ej bh:n men den har ändå djup rygg :D
image67

Fredrik hittade också någonting, som jag också vill ha. Stjärnglasögon på HM. Skit fult men coolt.
image68



Kommentarer
Postat av: frida

men vilken söt! :D Och den är ROSA ;D

2008-04-11 @ 18:30:10
Postat av: valeria

HAha vilka solglasögon :P
ska han på maskerad snart tro? :P

Och supersöt klänning, visst fanns den i gult också? :)

2008-04-11 @ 23:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0